Delegeret møde i storkredsen

Radikale Venstre Indkaldelse til det ordinære delegertmøde i Sydjyllands Storkredsforsamling Mandag d. 24. august 2020 kl 19.00 KUC Ågade 27, 6000 Kolding Konference lokale nr 0 Dagsorden: 1. Valg af dirigent, protokolfører og stemmetællere 2. Formandens beretning 3. Forelæggelse af det reviderede regnskab 4. Behandling af indkomne forslag 5. Fastsættelse af evt. kommunebidrag og vilkår vedr. betaling for næste kalenderår 6. Valg af formand for 1 år (formanden genopstiller ikke) 7. Valg af næstformand for 1 år (næstformanden genopstiller ikke) 8. Model til prioritering af folketingskandidater 9. Priotering af Folketingskandidater, med 3 min præsentation pr kandidat 10. Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant for 1 år 11 Valg af hovedbestyrelsesmedlemmer. (5 stk) 12. Valg af medlemmer til sektorpolitiske udvalg 13. Valg af 1-2 EU kandidater for 1 år 14. Politisk debat 15. Eventuelt Vel mødt! Med venlig hilsen Foretningsudvalget