Radikale Venstre 03. maj

Vejen Spisesalen på Ladelund Efterskole
Ladelundvej 75 6600 Vejen

Morten Østergaard og Svend Thorhauge inviterer til samtale om vejen frem

Vi er i en brydningstid. Kriser afløses af nye kriser, som kalder på nye svar og sætter de værdier vores samfund er skabt på, under pres. Ikke mindst politisk synes omskifteligheden at være dagens orden.

Radikale Venstre har gennem tiden om nogen haft ambitioner for, hvor samfundet skal bevæge sig hen. Vi har altid sat en retning, for ellers flyder man med strømmen. Historien fortæller os, at selv når fremtiden har været mest truende, har visionære foregangfolk kunne bane vej for en oplyst og demokratisk verden, hvor selvstændige mennesker har taget hånd om fællesskabet.

Morten Østergaard og Svend Thorhauge inviterer dig til at tage en del i samtalen om, hvordan Radikale Venstre igen kan sætte retningen for Danmark. Om hvordan vi skaber en fremtid, hvor de kommende generationer har den fornødne robusthed til at tage verdens gang på sig og skabe nære fællesskaber, der på samme tid kan rumme den globale mangfoldighed og sikre en bæredygtig klode.

Alle medlemmer af Radikale Venstre og Radikal Ungdom er velkomne. Tilmelding ej nødvendig.

Kaffe og brød kan købes for 30 kr.